Fernando Alonso repíti az Aston Martint és annak részvényeit

picture

Nagyot fordult a világ az Aston Martinnal az elmúlt hónapokban. A brit márka heroikus küzdelmet folytat évek óta, hogy régi fényében tündököljön és pénzügyi értelemben is felhelyezze magát ismét a luxus autógyártók térképére. Alig 2 hónapja még arról írtunk, hogy az HSBC elemzője meglehetősen negatívan festette le a tőzsdei debütálás óta siralmas, -96 százalékos teljesítményre képes cég részvényeit. Azóta viszont több, mint 60 százalékot emelkedett a papír árfolyama.

Hogy ennek mi az oka?

FERNANDO ALONSO

Igen, az ikonikus spanyol autóversenyző átigazolása bombaként robbant a Forma-1 berkein belül. A még mindig klasszis teljesíményre képes 41 éves pilóta a hétvégén pedig olyat robbantott, melyre kevesen számítottak – a Red Bullok mögött a harmadik helyen kormányozta be a tavalyi évben szenvedő Aston Martin versenyautóját a bahreini szezonnyitó futamon. Lehet rossz az anyavállalat likviditási helyzete és sok pénzt el kell locsolni a teljes transzformációra, de ettől jobb reklám nem kell egy ilyen agyonvert vállalat részvényeinek, melyre rászabadultak a befektetők a február végén tarott teszt óta.

KAPCSOLÓDÓ TARTALOM:

picture

Tovább vergődhet az Aston Martin

Tankönyvekbe illő rossz példa az ikonikus brit márka szűk ötéves tőzsdei szereplése, a kibocsátás óta 96 százalékot vesztett értékéből. Az Aston Martin részvények lassan leginkább a lottószelvény kategóriájába kerülnek, a vesszőfutásának pedig még mindig nincs vége.

(Borítókép: Forma-1 szezonnyitó hétvégéje Bahreinben, forrás: Aston Martin F1)

Jelen blogbejegyzés a szerző magánvéleményét tükrözi, amely nem feltétlenül egyezik a Concorde Csoport hivatalos álláspontjával.